השכרת קטמרן לאירועים

בקש/י הצעת מחיר
SKU
קטמרן לאירועים

השכרת קטמרן לכל אירוע אם זה  ליום הולדת, מסיבת רווקות או רווקים, בת מצווה, בר מצווה, יום נישואין, אירוע חברה או כל אירוע אחר – הפכו ללהיט בשנים האחרונות ולא בכדי.

השכרת קטמרן מאפשרת להביא קבוצה גדולה של משפחה או חברים על מנת לחגוג יחד את האירוע. כאשר ניתן להשתמש בסיפון הקדמי הרחב או בחלל המשותף של הסלון על מנת לשבת יחד או להגיש כיבוד.

כאשר חוגגים בלב ים – השמחה וההנאה מתעצמות נוכח הכחול הגדול שמקיף את המסיבה מכל עבר. יתרון נוסף של חגיגה בלב ים, הוא הריחוק מבתי מגורים, שמאפשר לכם חגוג כאוות נפשכם. אין שכנים שיתלוננו על הרעש, אין חשש להפריע לאף אחד.

השכרת קטמרן

הקטמרן ״טייני קיי״, קטמרן מסוג לגון 380 נבנה ועוצב במיוחד לחווית שייט מדהימה מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. כשיושבים או שוכבים בחרטום בין שני החרטומים של הקטמרן  על הרשתות שמקנות חוויה מושלמת של קירבה ותחושה אמיתית של הים.  הסיפון האחורי עם ההסלון המרווח מאפשר ישיבה נוחה מסביב השולחן.

 המבנה הרחב במיוחד של הקטמרן מקנה נוחות מירבית של הפלגה ומעשיר מאוד את חווית השיט. הרגשה של הרפתקה שאינה נגמרת כשהיאכטה מפליגה אל תוך הים הכחול.

חווית השיט תזכר עוד הרבה זמן על ידי המשתתפים שירצו רק לשוב ולשוט


הקטמרן של סיילור מאוד מרווחת וכל אחד יכול למצוא את המקום הנח לו.

ההרגשה היא ממש כמו בבית הפרטי כי ניתן בקטמרן לגון 380 המרווחת, לשבת סביב שולחן סלון. הסלון הוא מקום בו הפנאי והנוחות נפגשים. שם נמצא מרכז הפעילות החברתית. סביב הסלון ניתן לשבת ולהתפנק במאכלים טעימים או שתיה של בירה מהמקרר. השקט של הים והמיית הגלים רק מוסיפים לחוויה נופך אקזוטי של שחרור אמיתי.

אפשר גם להכנס למטבח להרתיח קפה או לשבת על הספות בסלון הפנימי המרווח ולהנות קצת מהשקט והניתוק שהסלון מעניק.

 

 


 קחו לכם בירה קרה או כוס יין טוב, והסתכלו אל האופק ואל הים הגדול. בדיוק בשעה בה השמש הנשברת לאלף רסיסי זהב על החלונות של יפו העתיקה בשקיעה. מי שלא ראה או חווה את זה בעצמו לא יודע מה הוא יופי אמיתי .

זאת שעה מיוחדת ואינטימית שאפשר לחלוק אותה עם אהוב או אהובה ועם חברים טובים שידעו להעריך את הרגע המיוחד הזה.

 



שאלות של לקוחות
האם כל אחד יכול להרשם למועדון הסקיפרים
מתוך תקנות של משרד התחבורה רשות הרישוי רשאית לתת תעודת משיט להשטת ספינה, שתיקרא תעודת משיט 30, למבקש שנתקיימו בו תנאים אלה: (1) הוא בן שמונה עשרה שנים לפחות. (2) המציא לרשות הרישוי אישור רפואי, המעיד כי הוא כשיר מבחינת מצב בריאותו וכושר ראייתו...
Please, mind that only logged in users can submit questions